fredag, januari 25, 2008

hårt blir mjukt


Så himla fint!
*leta leta gamla armband*

7 kommentarer:

Anonym sa...

Åh! Vad snyggt!
Undrar var jag har mina mintgröna och rosa breda armband? Jag vet att de låg i lådan med barbiekläder i min garderob när jag bodde hemma. Men det är ju så där en 10 år sen jag flyttade så vem vet vilka galenskaper mina föräldrar hittat på med dem sen dess... ?!

Dödergök sa...

Oj vad snyggt! Jag anar en ny trend bland stickbloggare världen över. Helt sjukt snyggt, måste provas.

Eva i Halmstad sa...

Är de en hård armring under?
Ha en go helg på dej,
Eva.

Clara sa...

Snygga!

Cecilia N sa...

Hej på dig du!

Rolig idé med armbanden, men jag använder aldrig några.

Emma Nordung sa...

http://ffffound.com/image/b74aaf555eb970c3a1fdd6e7b2b5dd2a7a971286

elli sa...

...och grymt grymt massor av fina saker du stickar. Att du hinner. Svänger förbi syjuntan hos Kathrin om jag inte blir sen!

Bilden är tagen med mobilkamera, sedan har jag meckat med ljuskontrast och filter ("tidningstryck) i GIMP (open source-program, typ photoshop fast inte lika avancerat och gratis). Tror man kan installera på windows också :)