onsdag, april 02, 2008

när verkligheten goes stickning

Mwoahahaha, det här är bara för bra för att vara verkligt. Någon har stickat hur min hjärna ser ut just nu. Blek. Luddig. Med stora hål.



Och det här, är bara för äckligt för att vara sant. Men lätt fascinerande ändå. Det är som min vän antyder; jag har någon form av obsession med sånt här. Och jag vill inte ha hjälp att ta mig ur det heller. Dessutom var det ett tag sedan det var äckliga grejer på bloggen. Så, varsågoda -se och njut. Se det som nån sorts bakvänd inspiration.


2 kommentarer:

Björn sa...

Jag är mycket road av din blogg Frk C! Hoppas du har det bra! Är du förresten i Umeå på måndag?? Jag kommer upp för ett kort besök och träffar dig gärna denna gång om du inte är förkyld! Ha det bra!

Cecilia N sa...

Haha! Den där bysten i mitten fick mig att associera till Effie i Ernie ...

Men mjuka stickade organ var ju gulligt. Undrar om ens hjärna ser ut så där om man får tillfälle att Bara tänka på stickning jämt?