fredag, december 05, 2008

brassebullar

Till stämningsfull hårdrock och blått ljus från det gloriaformade lysröret i taket smetade jag ihop typ det godaste jag vet. Till min hjälp hade jag två pytteexemplar av människoarten: kollektivets två barn (jo de har föräldrar och är väl egentligen inte hela kollektivets). Platta lussebullar is the shit, täkte de, ju plattare desto bättre.


Bullarna jäste upp till knallgula jätteexemplar (utom de som barnen bankat ur all jäskraft ur) trots min skepsis mot torrjästen. De smakade inte riiiktigt som de skulle, men nästan. Och det hindrade mig inte från att äta fyra stycken. Sen mådde jag lite illa. Och sen idag till frukost åt jag två till.


Bullmonster i bästa morgonfrisyr. Jag visar bara bilder på bloggen där jag visar mig från min bästa sida. Självklart gör jag som i filmerna och sover med smink på. Observera den chica looken en får med sovtröjan ut-och-in.

1 kommentar:

Emma Nordung sa...

Alltså på den bilden är du nog något av det snyggaste jag sett. Damn!