söndag, mars 04, 2012

släpp mig lös, det är vår!



Livsandarna vaknar och naturen börjar sjunga. Vill bosätta mig ute, vara på vandring hela dagarna och sova i en trädkoja. Inte göra något annat än lyssna utåt på fåglarna och inåt på allt som inte hinns tänkas i vanliga fall. Blunda och tänka på saker som växer i jorden.

Snart snart så ska jag få semester! Två veckor av att inte göra något jag måste utan bara sådant som jag vill. Och jag tror att det kommer vara mycket av att sova, läsa och andas. Jag tror inte att det blir något bloggat under ledigheten, jag ska ta ledigt från kameran också. Men kanske smyger jag istället runt på era bloggar, samlar kraft och inspiration. Och så ses vi i slutet av mars!

1 kommentar:

Cecilia N sa...

Jag undrar jag om du inte glömde en komponent där ... iaf om du är hemma ...