lördag, december 15, 2012

vimpelinspiration

För ett tag sedan hörde norska Pickles av sig till mig. De hade sett min version av deras vimpelgenser på Pinterest, den här liten sergel som jag fått så många fina kommentarer kring och de gillade den. De hade en spännande idé, en inspirationsstafett. De undrade om jag ville vara med. Ja, såklart!

Jag skickade två idéer och garnförslag, de valde en av dem, som också råkade vara baserat på deras vimpelgenser (kan inte rå för det, jag gillar verkligen de där trianglarna) och sedan kom garnet i brevlådan och mina vimpliga vantar har börjat bli till. Jag gillar dem massor redan och klurar på mössan som ska höra till. Tills projektet är helt klart och bilder skickade till Pickles blir det små glimtar av dem här då och då. Lite småhemligt sådär.


1 kommentar:

emma sa...

Shit va kul, grattis!