söndag, augusti 07, 2011

mellanlandning

Hemma igen efter festival fylld med, ja, ganska mycket regn. Jag tycker om att tälta, allra helst i kombination med festival och vänner. Och under partytältet i midjehöjd ryms fina kvällar och regnet håller sig på någon decimeters avstånd. Min trogna följeslagare under festivalen var en engångskamera vars plastiga små *plick* vid varje foto fick mig att fnissa förtjust över low-tech och enkelhet. Bilderna ska framkallas och scannas, och sen kommer de kanske in här.

Om några dagar åker jag en sväng till London, och förutom alla favoritställen vill jag titta garn och klappa fibrer att spinna. Har du tips på schyssta affärer?

2 kommentarer:

Anna Maria sa...

i Islington finns en helt fantastisk affär som heter the loop som är väl värt ett långt besök. http://www.loopknitting.com/ Ha det fantastiskt trevligt i London
/Anna Maria

Anonym sa...

I knit London
106 Lower Marsh
Station: Waterloo

Har bra öppettider och stickcafé