måndag, oktober 31, 2011

hyllvärmare

Klämmer in ett litet inlägg till innan det är dags att packa väskan och ta ut kompassriktningen. Häromveckan gick jag förbi en loppis, och ja, eh, en hemlös burk följde med hem. Igen. Jag har nu med raska kliv klampat över gränsen för hur många plåtburkar jag rimligtvis kan ha användning för. Men, det kanske räcker med att den bara är fin i hyllan? Ja, det räcker så. Jag nappade också med mig en billig påse med vävgarn i ljusblått, mörkblått och naturvitt som skulle bli väldigt fint som sjal en dag.

2 kommentarer:

FaB Keramik sa...

Ujuj den var fantastiskt!

Om du vill är du välkommen till utlottning av min bok på min blogg! Kram Frida

Pärlor & Stickor sa...

Askar kan man aldrig få för många av. Helt klart har man något som behöver läggas där i, och är dom dessutom vackra att se på är det ett stort plus.