fredag, februari 14, 2014

lite kärlek

Jag vill ge lite bloggkärlek till alla ni fantastiska, kreativa, inspirerande bloggare som ger mig så många idéer, så många tips, så mycket kraft och glädje att utvecklas i mitt hantverkande! Känn dig träffad -just du. Och till alla fina människor som lämnar kommentarer efter sig, som sprider leenden och boostar viljan att fortsätta blogga -ni förtjänar så många fler kommentarer och kramar tillbaka än jag nånsin hinner ge!

Bloggvärlden är så himla fin, låt oss fortsätta att fylla den med pepp och kärlek och välkomnanden och vara en sån himla positiv motkraft att nätet aldrig kan bli en mer hatisk än kärleksfull plats. Och i resten av världen och verkligheten -göra precis detsamma.

Önskar er alla en fin dag, oavsett om alla hjärtans dag är en kapitalismens/imperialismens påhitt eller en rosig dag att fira kärleken på. Själv ska jag äta vegansk cheesecake och spela spel med vänner.

5 kommentarer:

Tuvilda sa...

Pepp till dig! Jag tänkte, när din blogg laddades (innan jag hann läsa dagens inlägg) att jag blir inspirerad av att sticka när jag är inne på din blogg, även om jag är långsam. Håller på med en fin sjal i ett yllegarn som föreställer ett blått norrsken. Den kommer bli fin tror jag! (även om jag bara stickar den i räta maskor)

Helga sa...

Woho! Jag känner samma sak. Om jag har lärt mig nåt coolt och nån frågar hur jag fick den idéen/lärde mig det så säger jag (när det inte är min mamma som lärt mig 8)) "jag läste det på en blogg". Bäst!

Silkesauen sa...

Dette var vakre ord på Valentindagen! Og for ein herleg illustrasjon du hadde funne! Eit STORT hjarte til deg og den fine bloggen din!

Solveig Lövendahl sa...

Å vad fint! Kärlek till dig!

Solveig Lövendahl sa...

Å vad fint! Kärlek till dig!